Google xidməti

Google Reklamları və üstünlükləri

Trendmedia olaraq yüksək səviyyədə Google Ads reklamları ilə hər zaman xidmətinizdəyik.

 

Google Ads nədir? Google Reklamları haqqında hər şeylə biz sizi tanış edəcəyik.

Google Ads Google-un onlayn reklam proqramıdır; Proqram təklif etdiyiniz məhsul və xidmətlərlə maraqlanan auditoriyaya çatmaq üçün onlayn reklamlar yaratmağa imkan verir. 24 iyul 2018-ci ildə adı Google AdWords-dən Google Ads-ə dəyişdirilən platforma klik başına ödəmə (PPC) reklamına əsaslanır, yəni ziyarətçi hər dəfə reklamınıza klik etdikdə siz pul ödəyirsiniz.

Lakin Google AdWords-də bir çox reklam alətləri və üsulları var. Bu alət və üsullardan hansının biznesiniz üçün ən yaxşı olduğunu müəyyən etmək sizin üçün çətin ola bilər. Burada etməli olduğunuz şey reklam üsullarını sınaqdan keçirmək və biznesiniz üçün ən uyğun metodu tapmaqdır.

 

Google Ads nə üçün vacibdir?

İstənilən axtarış sorğusu üçün Google Axtarış Nəticələri Səhifələrində (SERP-lər) üst mövqelər üçün rəqabət güclüdür. Google-un daim yenilənən alqoritmlərinə görə, bu gün birinci yer olan açar sözün, sabah aşağı düşmə ehtimalı var. Yəqin ki, siz artıq bundan xəbərdarsınız. Google-un ödənişli reklam xidməti olan Google AdWords bu vəziyyəti tamamilə aradan qaldırır və axtarış sorğularında səhifənin yuxarı hissəsində görünmənizə kömək edir.

Google AdWords sizə daha çox müştəri cəlb etməyə və biznesinizin məhsul və ya xidmətlərini satmaq üçün potensial müştərilərə çatmağa kömək edir. Üstəlik, yerli və ya qlobal olaraq reklam etmək imkanı ilə siz hər dəfə düzgün coğrafi yeri hədəfləyə bilərsiniz. İstər yeni açılmış kiçik yerli biznes, istərsə də ölkə daxilində yerləri olan pərakəndə satış şəbəkəsi olmağınızdan asılı olmayaraq, biznesiniz üçün Google AdWords-dən hər zaman istifadə edə bilərsiniz.

 

Niyə Google Reklamlarından istifadə etməlisiniz?

 

1. Google-un geniş əhatə dairəsi
İnsanlar sualın cavabını bilməyəndə ilk olaraq Google-a baxırlar. Bu sorğuları edənlər arasında biznesinizin təqdim edə biləcəyi problemlərin həlli yollarını axtaran insanlar var.

Bu nöqtədə, Google-da reklam etdiyiniz zaman, sorğuları məhsul və ya xidmətinizlə əlaqəli olan insanlara cavab tapmaqda kömək edə bilsəniz, rəqiblərinizdən daha çox sizi seçəcəklər.

2. Hədəfləşdirmə variantları
Google hər bir biznes və potensial müştəri üçün bir şeyə malikdir. Sadəcə reklamlarınızı düzgün hədəfləməlisiniz. Əslində, Google Adwords panelini o qədər təfərrüatlı etdi ki, reklamlarınızı istədiyiniz kimi hədəfləmək çox asan oldu.

3. Xüsusi reklam məqsədləri
Google Ads ilə əlaqə saxladığınız insanlarla digər reklam formaları ilə əlaqə saxladığınız insanlar arasında ən böyük fərq məqsəddir. Məsələn, insanlar gündəlik həyatlarına zərər vuran problemlərin həlli yollarını axtarmadıqları üçün sosial mediada reklam görmək istəməyə bilərlər. Lakin Google reklamlarınızı həll yolu axtaran birinə göstərə bilər.

4. Tam nəzarət
Reklamların mümkün qədər çox insana çatması üçün reklam kampaniyaları aparmaq daha çətin idi. Çünki müəyyən reklam kampaniyaları üçün siz bürokratiyanı aşmaq məcburiyyətində qalacaqsınız. Google Ads sayəsində siz indi daha asan kampaniyalara başlaya və dayandıra, onları düzgün qiymətə doğru insanlara çatdıra və bütün bunları anında edə bilərsiniz.

5. Büdcə dostu
Klik qazanmaq bəzi müəssisələrə yüzlərlə dollara başa gələ bilər. Çünki klik başına təxminən 1000 dollara başa gələn uzun quyruqlu açar sözlər var. Lakin əksər açar sözlər çox xərc tələb etmir. Beləliklə, istər kiçik, istərsə də böyük bir şirkət olmağınızdan asılı olmayaraq, hələ də Google-da reklam edə bilərsiniz.

 

Google Ads reklam növləri hansılardır?


Google Ads kampaniyanızı yaratmağa başlayanda sizdən məqsədlərinizi seçməyiniz xahiş olunacaq və sonra Google hər bir məqsəd üçün ən yaxşı kampaniya növlərini tövsiyə edəcək. Kampaniya növləri aşağıdakılardır:

- Axtarış Şəbəkə Kampaniyaları
- Şəbəkə Kampaniyalarını göstərin
- Alış-veriş Kampaniyası
- Video Kampaniyalar
- Tətbiq Kampaniyaları


Hər bir kampaniya müəyyən növ məhsul və ya xidmətlərin təşviqi üçün nəzərdə tutulmuşdur. Misal üçün:

  • Satış: Ekran, axtarış, alış-veriş
  • Veb sayt trafiki: Ekran, axtarış, alış-veriş, video
  • Potensial müştərilər: Ekran, axtarış, alış-veriş, video
  • Məhsul və markanın qiymətləndirilməsi: Ekran, video
  • Tətbiq girişi: Tətbiq
  • Brend məlumatlılığı və əhatə dairəsi: Ekran, video

 

1. Axtarış reklamları
Bütün Google Reklamları Kampaniyası növlərindən ən çox istifadə ediləni "Axtarış Şəbəkəsi Reklamları"dır.

Axtarış reklamları Google nəticələri səhifələrində görünən mətn reklamlarıdır.

Bu kampaniya növündən istifadə etməklə əldə edə biləcəyiniz bəzi məqsədlər bunlardır:

  • Satışları artırın
  • Sayt trafikini artırın
  • Rəqəmləri artırın

 

2. Şəbəkə Kampaniyalarını göstərin
Display Network Kampaniyaları sizə banner reklamlarınızı müvafiq saytları ziyarət edən potensial müştərilərə göstərməyə imkan verir.

Bu tip kampaniya çox vaxt onlayn alış-veriş brendlərində geniş istifadə olunur. Məsələn, qadın geyimləri üçün onlayn mağaza işlədirsinizsə, bu kampaniya növü reklamlarınızı oxşar onlayn platformalarda göstərəcək.

Display Network aşağıdakılar üçün ən yaxşı kampaniya növüdür:

  • Reklamlar
  • Remarketinq
  • Veb sayt trafikini artırın
  • Brend məlumatlılığı


3. Alış-veriş kampaniyası
Bu Google Ads kampaniyası; O, başlıq, məhsul şəkli və qiyməti olan karuseldə üzvi axtarışların üstündə görünür. Alış-veriş edənlərin diqqətini cəlb etmək üçün rəqabətdən kənarda qalmağın açarıdır.

Bu kampaniya növündən istifadə etməklə əldə edə biləcəyiniz bəzi məqsədlər bunlardır:

  • Artan veb sayt trafiki.
  • Yüksək keyfiyyətli trafik naviqasiyası.
  • Şəkil qalereyaları ilə məhsul satışlarını artırın.


4. Video Reklam Kampaniyaları
Video Reklam Kampaniyaları sizə video reklamlarınızı YouTube kimi məşhur video məzmun saytlarında və bütün Google Ekran Şəbəkəsində göstərməyə imkan verir.

Bu kampaniya növü vasitəsilə üç növ video reklam yayımlaya bilərsiniz:

- Yayımdaxili video reklamlar

Ən çox yayılmış video reklam formatıdır. Digər video məzmunundan əvvəl, ərzində və ya sonra oynayan xətti video reklam.

- Xarici video reklamlar

Bu video reklam formatı partnyor vebsayt və proqramlarda oynayır.

- İnteraktiv video reklamlar

Bu video reklam formatında siz videolarınıza interaktiv elementlər əlavə etməklə siz və insanlar arasında güclü qarşılıqlı əlaqə imkanı təmin edə bilərsiniz.

 

Bu kampaniya növündən istifadə etməklə əldə edə biləcəyiniz bəzi məqsədlər bunlardır:

  • Ziyarətçilər arasında yaxşılaşdırılmış reputasiya.
  • YouTube-da hər gün 4 milyard video izləndiyi üçün artan trafik şansı.
  • Brend etibarının artırılması.
  • Populyarlıq qazanmaq şansını artırmaq.
  • Effektiv məhsul məlumatlılığı.


5. Tətbiq Kampaniyaları
Bu cür kampaniyalar tətbiqinizə trafiki artırmaq üçün istifadə olunur. Tətbiq kampaniyaları tətbiqləri tanıtmağı asanlaşdırır. Etməli olduğunuz şey kampaniyanıza bir neçə sətir mətn, aktiv və təkliflər əlavə etməkdir. Google Ads hər endirmə üçün ən yaxşı dəyəri əldə etməyə kömək etmək üçün təklif və hədəfləmə strategiyalarını avtomatlaşdırır.

Bu kampaniya növündən istifadə etməklə əldə edə biləcəyiniz bəzi məqsədlər bunlardır:

  • Asan quraşdırma və idarəetmə
  • Proqram yükləmələrinin sayının artması
  • Avtomatik reklam optimallaşdırılması
  • Daha çox potensial müştərilər

Seçdiyiniz kampaniya növü reklam səylərinizi bir addım irəli apara bilər və ya büdcənizi boşa çıxara bilər. Buna görə də, reklamlarınız üçün hər hansı bir kampaniya növü seçməzdən əvvəl Google Ads-in tövsiyələrini nəzərə alsanız yaxşı olar.