Outdoor (Çöl) Reklamları

Outdoor (Çöl) Reklamları

Outdoor (Çöl) Reklamları nədir?
Outdoor (Çöl) Reklamları kimi də tanınan açıq hava reklamları, hədəf auditoriyanın gündəlik işlərində gördükləri ümumi reklamlardır. Hədəf auditoriyasına vasitəçi olmadan çatmaq, şüuraltında yer tutmaq və prestij sahibi olmaq istəyən şirkətlərin üstünlük verdiyi çöl reklamı, bina üzlüklərindən tutmuş geniş sahədə tətbiq oluna bildiyi üçün müştəriyə bir çox alternativlər təqdim edir. Bu gün çöl reklamı çox sürətlə inkişaf edib və demək olar ki, bütün yaşayış yerlərimizdə yer alıb.

13 Brave Outdoor 2

 

0utdoor (Çöl) reklamının növləri:


Billboard: İki növ var: sabit reklam lövhəsi və Billboard Plus (hərəkətli və daxili işıqlı şüşə BB).
CLP (CityLight Posteri): Stansiya və fərdi şəhər raketləri, 3 tərəfli silindrli raketlər.
Megalight: Banner dəyişdirici və rəqəmsal ilə redaktə edilə bilər. Ölçüsünə, hərəkətə perpendikulyar mövqeyinə və hərəkətliliyinə görə yüksək təsirə malikdir.
Giantboard: 4 reklam lövhəsi vahidinin yan-yana birləşdirilməsi ilə əmələ gəlir. Yaradıcı və fərdi tətbiqləri aktivləşdirir.
Lövhə: İki növ var: Kuleboard və Megaboard. O, şəhər arteriyalarında və ya şəhərlərarası avtomobil yollarının kənarlarında yerləşə bilər. Böyük ölçüsü ilə yüksək məlumatlılığı təmin edir.

13 Brave Outdoor 3

 

Lightbox (Billboard Maxx): Bunlar işıqlandırılmış istənilən ölçüyə uyğun lövhələrdir.
Elektrik dirəkləri: İki növdə tətbiq olunur: plakat və dirək banneri. Poster lövhələri ümumiyyətlə oriyentasiya məqsədləri üçün istifadə olunur. Trafikdə olan sərnişinə istiqamət və məsafə barədə məlumat verərək hədəf yerinə istiqamətləndirir. Dirək bannerləri təqribən 90 sm x 250 sm ölçüdə parça bannerlərdir. Yola perpendikulyardır və hərəkət tezliyi yüksəkdir.
Divar örtüyü: Doğru yerləşdirmə, təsirli işıqlandırma və diqqəti cəlb edən vizual ilə marka haqqında şüur formalaşdırır.
Ticarət Mərkəzləri: Plakatlar, LED ekranlar, eskalator üzlükləri, ticarət mərkəzlərinin içərisində lift üzlükləri... Ticarət mərkəzlərinin xaricində nəhəng LED ekranlar.
Plazalar: Seçilmiş plazaların girişlərində stendlərin quraşdırılması, lift qapılarının üzlənməsi və lift panellərinin istifadəsi.
Saytlar: Saytdaxili reklam lövhəsi və binadaxili qapı asması, seçilmiş bölgələrdə nümunə paylanması.
Hava limanları: Terminal daxilində və xaricində yerləşdirilmiş çap və rəqəmsal raket şəbəkələri, xüsusi layihələr.

13 Brave Outdoor 5

 

Tranzit Kanallar: Bunlar şəhər nəqliyyatı zamanı piyadalar və ya sürücülər üçün nəzərdə tutulmuş açıq hava bölmələridir.
Metro-Tramvay: Vaqon daxilində, stansiyanın daxilində və çıxışlarda yerləşən reklam yerləri. (Metro stansiyalarında vaqonların içərisində LED ekranların, lövhələrin, reketlərin, pilləkənlərin yanında lövhələrin istifadəsi ilə yanaşı, qatarların üzlənməsi, brend dəhlizləri və s. kimi xüsusi layihələr də həyata keçirilə bilər)
Metrobüs: CLP Raketi, avtomobil daxili panelləri, stansiyanın gözləmə yerlərində çubuq və LED ekranlar.
IETT avtobusu: Avtomobilin içərisində panel; avtomobilin xaricində tam və yarım örtük.
Mikroavtobus-Taksi: Avtomobilin sarılması.
Feribot: Feribot salonunun oturacaq örtüyü, servis masası, plakat lövhəsi, LED ekranlar; dayaqlarda raket və lövhə vahidləri.
Uçuş zamanı: Xidmət masası, baqaj örtüyü, oturacaq paltarı
Turniketlər: Stansiya turniketlərini örtmək.

 

13 Brave Outdoor